Czy marketing internetowy się opłaca?

Zgodnie z badaniami rynku ponad 50% małych i średnich firm nie posiada swojej strony internetowej. Lekceważenie potęgi sprzedażowej sieci jest wciąż powszechne w wielu branżach. Przedsiębiorca, który nie zamierza prowadzić sprzedaży przez internet bardzo często rezygnuje z jakiejkolwiek aktywności on-line. Należy zaznaczyć, że marketing internetowy to nie tylko poprawa wyników sprzedażowych. Równie istotna jest funkcja informująca oraz budowanie wizerunku firmy. Obecnie coraz więcej klientów korzysta z nowoczesnych form komunikacji.

  Druk wielkoformatowy

Dlatego nieobecność w sieci powoduje ograniczanie swojego potencjalnego rynku zbytu. Ponadto większość respondentów wskazywało, że problemem nie jest wysoka cena reklamy. Aktualnie istnieje bardzo duża konkurencja. Agencja marketingowa wcale nie musi być droga. Profesjonalnie skonstruowana strona internetowa może pełnić również funkcję klasycznej wizytówki. Na rozpoznawalność firmy mogą wpłynąć ponadto czynności z zakresu SEO lub kampanie w mediach społecznościowych. Pomaga to w budowaniu korzystnej pozycji rynkowej.

Więcej – http://www.alureiter.waw.pl/co-warto-wiedziec-o-prowadzeniu-strony-sklepu-internetowego/